A N U N Ţ privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea funcţiei contractuale de execuție vacante de Muncitor calificat I (mecanic mașini utilaje) în cadrul Compartimentului Administrativ-Gospodăresc din aparatul de specialitate al Primarului comunei Mănești, județul Prahova.
Primaria comunei Mănești organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei functii contractuale de executie vacante, perioada nedeterminata, cu durata normala a timpului de munca, 8 ore/zi, 40 ore/saptamana: functie de executie muncitor calificat I in cadrul Compartimentului Administrativ-Gospodăresc.
Condiții generale de inscriere la concurs, conform art.15 din H.G. nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice:
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr.53/2003 – Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art.542 alin.(1) si (2) din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile și completarile ulterioare:
- are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
- cunoaste limba romana, scris si vorbit;
- are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
- indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
- nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
- nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiții specifice de participare la concurs la concurs:
Pentru postul de muncitor calificat ( mecanic mașini utilaje) :
– studii : minim 10 clase, școală profesională, liceu;
– permis de conducere categoria B (constituie un avantaj categoria C sau Tr);
– vechime: 0
Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
- formular de inscriere la concurs;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
- copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
- copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
- copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
- certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
- curriculum vitae, model comun european.
Modelul orientativ al adeverintei mentionate la alin. (1) lit. e) este prevazut in anexa nr. 3.
Adeverința care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea „conform cu originalul“ de catre secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevazut la alin. (1) lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.
Locul, data și ora desfășurării probei de concurs:
Concursul se va organiza cu respectarea prevederilor Hotararii Guvernului nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, si va consta in sustinerea probei scrise si interviu, dupa urmatorul calendar :
– data limita pentru depunerea dosarelor: 14.02.2023, ora 12.00;
– selectia dosarelor – 15.02.2023 , ora 10.00;
-afisarea rezultatelor selectiei dosarelor –15 .02.2023, ora 13.00;
– data limita de depunere a contestatiilor la rezultatul selectiei dosarelor – 16.02.2023, ora 13.00;
-afisarea rezultatelor in urma verificarii contestatiilor la proba selectiei dosarelor – 17.02.2023, ora 13.00;
– Proba scrisa – 22.02.2023, ora 10.00 la sediul Primariei comunei Mănești, judetul Prahova.
-afisarea rezultatelor probei scrise – 22.02.2023, ora 16.00;
– data limita de depunere a contestatiilor la rezultatul probei scrise – 23.02.2023, ora 13.00;
-afisarea rezultatelor in urma verificarii contestatiilor la proba scrisa – 23.02.2023, ora 16.00;
– Interviul se va susține in data de 24.02.2023, ora 10.00 la sediul Primariei comunei Mănești, judetul Prahova.
– afisarea rezultatelor probei interviului – 24.02.2023, ora 14.00;
– data limita de depunere a contestatiilor la rezultatul interviului– 27.02.2023, ora 13.00;
-afisarea rezultatelor in urma verificarii contestatiilor la interviu – 27.02.2023, ora 16.00-afisarea rezultatului final al concursului – 28.02.2023, ora 16.00;
Dosarele de înscriere la concurs pentru ocuparea posturilor vacante se depun în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului pentru ocuparea posturilor vacante, la sediul Primăriei comunei Mănești, județul Prahova,
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se va face prin afișare la sediul si pe site-ul Primăriei comunei Mănești, în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei.
După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisa şi interviu, după caz, candidaţii nemulţumiţi, pot depune contestaţie în termen de cel mult 1 zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei practice şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
Rezultatele finale se afişează la sediul şi pe site-ul Primăriei comunei Mănești, județul Prahova, în termen de o zi lucrătoare de la data afisarii rezultatelor solutionarii contesatatiilor pentru ultima proba.
Coordonatele de contact pentru primirea dosarelor de concurs:
– adresa de corespondenţa: com. Mănești, str. Principală, nr. 134, judetul Prahova.
– telefon/fax 0748 152 920 / 0244 484 407
– email primaria.manesti@yahoo.com
– persoana de contact : Consilier Superior BUDACĂ VIOLETA ELENA
Toate comunicarile se vor face pe site-ul institutiei si la avizier.
Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0785 075 112 pe WhatsApp sau Signal.
Vreau să mă abonez la serviciul de mesagerie WhatsApp - Trimite un mesaj pe Whatsapp cu textul VREAU SĂ MĂ ABONEZ la numărul de telefon la 0785 075 112