A N U N Ţ
Spitalul de Ortopedie şi Traumatologie Azuga organizează, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 286/martie 2011(actualizată), pentru aprobarea Regulamentului –cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice , cu modificările şi completările ulterioare , în conformitate cu prevederile art.181 din TITLUL VII-SPITALE din Legea nr.95/2006-privind reforma în domeniul sănătăţii , cu modificările şi completările ulterioare, OMS 284/2007- privind aprobarea Metodologiei-cadru de organizare şi desfăşurare a concursurilor/examenelor pentru ocuparea posturilor specifice COMITETULUI DIRECTOR, cu modificările şi completările ulterioare, şi OUG 1470/2011- pentru aprobarea criteriilor privind angajarea si promovarea in functii, grade si trepte profesionale a personalului contractual din unitatile sanitare publice din sectorul sanitar.
Concurs pentru ocuparea următoarelor posturi vacante:
● 1 post director medical , contract de administrare durată determinată de 3 ani, normă întreagă
Condiţii specifice de participare:
– sunt absolvenţi de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în profil medicină;
– sunt confirmaţi ca medic specialist sau primar;
– au cel puţin 2 ani vechime ca medic specialist sau au competenţă/atestat în managementul serviciilor de sănătate ori sunt absolvenţi ai cursului de management spitalicesc;
● 1 post medic specialist , specialitatea radiologie şi imagistică medicală, c.i.m. durată nedeterminată, normă întreagă, din care:
-Birou managementul calităţii -1 post
Condiţiile specifice de participare la concurs:
-au domiciliul stabil în Romania;
-nu sunt condamnați penal sau în curs de urmărire penala;
-sunt apți din punct de vedere medical ( fizic și neuropsihic);
-sunt absolvenți de învățământ universitar de lunga durata, cu diploma de licență sau echivalent în profil
– sunt confirmați ca medic specialist sau primar în specialitatea radiologie şi imagistică medicală
-vechime în muncă-minim 10 ani
● 1 post muncitor calificat IV-operator tratarea apei cu studii G/M , c.i.m. durata nedeterminată, normă întreagă, din care:
Condiţii specifice de participare :
– nivel de studii-şcoala generală
– act doveditor de absolvire a studiilor
– categoria de calificare 1
– studii medii în profilul chimie industrială sau curs laborant/operator tratarea apei tehnologice
– vechime în muncă –minim 20 ani
● 1 post statistician debutant cu studii M/PL/S debutant, c.i.m. durată nedeterminată, normă întreagă, din care:
Compartiment Statistică şi evaluare medicală – 1 post
Condiţii specifice de participare:
-diplomă de studii medii de specialitate/diplomă de studii medii
● 1 post inginer specialist I A, cu studii S , c.i.m. durată nedeterminată, normă întreagă
Compartiment Securitatea Muncii, PSI, Protecţie civilă şi Situaţii de Urgenţă – 1 post
Condiţii specifice de participare:
-diplomă de licenţă de specialitate
-vechime în muncă –minim 20 de ani
– vechime în specialitate-minim 6 ani si 6 luni
Condiţii generale pentru participarea la concurs:
-are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
-cunoaşte limba româna, scris şi vorbit;
-are vârsta minima reglementată de prevederile legale;
-are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberată de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
-îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
-nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infractiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Calendar organizare concurs:
-23.05.2016 -publicare anunţ
-23.05.2016-03.06.2016 (inclusiv) până la ora 15,00, preluarea dosarelor,pentru posturile pe perioadă nedeterminată
-06.06.2016 – afişare rezultate selecţie dosare de concurs pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare la concurs(se vor afişa cu menţiunea Admis sau Respins)- pentru posturile pe perioadă nedeterminată
-07.06.2016 – depunere contestaţii selecţie dosare concurs, pentru posturile pe perioadă nedeterminată
-08.06.2016 – soluţionare contestaţii şi afişare rezultate finale selecţie dosare, pentru posturile pe perioadă nedeterminată
Proba scrisă-13.06.2016 , ora 12 în Sala de sedinte a Spitalului.(pentru toate categorii de posturi)
Afişare rezultate proba scrisă-14.06.2016 ,ora 15,00.
Depunere contestaţii-15.06.2016 ,ora 08,00.
Soluţionare contestaţii şi afişare rezultate finale proba scrisă-16.06.2016 ,ora 15,00.
Proba susţinere proiect- 21.06.2016 , ora şi locul de desfăşurare va fi anunţat ulterior.
Afişare rezultate finale-21.06.2016 , ora 15,00.
Concursul constă în 2 etape succesive, şi anume:
-selecţie dosare de înscriere
– proba scrisă-subiecte din tematica afişată
– proba de sustinere a proiectelor/lucrarilor de specialitate pe o tema din domeniul de activitate a postului;
Probele se susţin în limba româna.Promovarea probei scrise este obligatorie pentru susţinerea probei practice şi probei de interviu.
Secretar comisie de concurs- ec.Sîrbu Daniela din cadrul Compartimentului Resurse Umane, telefon 0244.32.20.51, int 211.
Cei interesaţi vor depune la Comp. Resurse Umane al unităţii, dosar de concurs care să cuprindă următoarele acte:
Pentru postul de director medical:
a) cererea de înscriere (anexa nr.1);
b) copie de pe actul de identitate;
c) copie legalizată de pe diploma de licenţă sau de absolvire, după caz;
d) curriculum vitae;
e) adeverinţă care atesta vechimea în gradul profesional sau în specialitatea studiilor, după caz;
f) cazierul judiciar;
g) copii de pe diplomele de studii şi alte acte care atestă calitatea de doctor în ştiinţe medicale, cadru
didactic universitar de predare, participarea la programe de cercetare acreditate, efectuarea unor
specializări, cursuri, stagii, competente/atestate etc.,în funcţie de postul pentru care concurează;
h) declaraţia pe propria răspundere privind colaborarea cu Securitatea înainte de anul 1989;
i) adeverinţă din care să rezulte că este apt medical, fizic şi neuropsihic;
j) proiectul/lucrarea de specialitate , în 3 exemplare (sigilat);
k )taxa de concurs- 200 lei;
l) aprobarea managerului;
m) avizul consiliului de administraţie al spitalului.
Pentru potul de inginer I A, statistician debutant şi muncitor calificat IV:
-formularul de înscriere
-copie xerox act de identitate
– copie xerox certificat naştere şi căsătorie dacă este cazul
– copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului
– carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie
-adeverinţa tip carnet de muncă pentru atestarea vechimii după data de 01.01.2011
-cazierul judiciar în original şi copie xerox sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
– adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
-copia fişei de evaluare a performanţelor profesionale individuale
– recomandarea de la ultimul loc de munca;
-curriculum vitae;
-taxa concurs 50 lei pentru posturile de medic, statistician şi inginer,
– taxa concurs 25 lei pentru postul de muncitor
– dosar plastic cu sina
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Taxa de înscriere la concurs se restituie în următoarele situații:
– celor care au fost respinşi pentru neîndeplinirea condiţiilor prevăzute de legislaţia în vigoare, sau a condiţiei privind lipsa antecedentelor penale şi a cazierului fiscal – taxa se restituie în procent de 75%;
– celor care s-au retras din concurs anterior afişării listelor finale cu rezultatele verificării îndeplinirii acestor condiţii-taxa se restituie în procent de 100%;
– pentru cei decedați mai înainte de susținerea primei probe a primei etape- taxa se restituie în procent de 100% moştenitorilor legali;
– alte situații obiective de împiedicare a participării la concurs intervenite anterior afișării listelor finale cu rezultatele verificării îndeplinirii- condițiilor- taxa se restituie în procent de 100%.
Cererea de restituire se formulează în scris ( există un formular tipizat) şi se depune la secretariatul Spitalului de Ortopedie şi Traumatologie Azuga în termen de 30 de zile calendaristice de la data concursului. Orice solicitare dupa termenul de 30 de zile calendaristice se respinge.
Cererea de restituire se soluţionează în termen de 30 de zile de la înregistrare.
Relaţii suplimentare la Comp. Resurse Umane al unităţii, tel.0244322051, int 211.
MANAGER,
CONS.JUR.PANDELE VICTOR
Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0785 075 112 pe WhatsApp sau Signal.
Vreau să mă abonez la serviciul de mesagerie WhatsApp - Trimite un mesaj pe Whatsapp cu textul VREAU SĂ MĂ ABONEZ la numărul de telefon la 0785 075 112
