Un ploieştean, care şi-a făcut cumpărăturile la magazinul Praktiker, atras de campania de reduceri cuprinse între 10% şi 20% din bonul de casă, a reclamat pe adresa redactie@observatorulph.ro că nu a beneficiat de promoţie decât într-un procent simbolic.
Ploieşteanul Adrian Manole a reclamat pe adresa redacţiei modul în care s-a desfăşurat o promoţie Praktiker în perioada 2-5 aprilie. „Bună ziua, aş vrea să vă semnalez următoarea situaţie. Sâmbătă, 4 aprilie, am fost la magazinul Praktiker din Ploieşti pentru a cumpăra mai multe materiale de construcţie. Am fost încântat de promoţia lor, de acordarea a unor reduceri importante, de la 10% la 20% din valoarea bonului de casă. După ce am cumpărat mai multe produse, în valoare de 188,69 de lei, am răzuit un bon de reduceri pe care figura procentul de 10%. M-am bucurat că făceam o economie de aproape 20 de lei, dar când am ajuns la casierie am constatat că reducerea era de numai 83 de bani! Vânzatoarea a ridicat din umeri, aşa că am rămas cu ţeapa”. Deşi am încercat să obţinem un punct de vedere de la conducerea Praktiker, până la postarea acestei reclamaţii nu am primit niciun răspuns.
În perioada promoţiei, clienţii vin în magazinele Praktiker participante la promoţie, achiziţionează produsele dorite, iar la casa de marcat, în momentul plaţii, le este oferit de către casiera un bol din care să extragă unul din cardurile răzuibile.
Aceste carduri răzuibile oferă 3 tipuri de discount: reducere de 10%, 15% sau 20% din totalul cumpărăturilor, însa reducerea nu se aplica produselor ce fac obiectul altor promoţii speciale. Toate cardurile sunt câştigătoare.