A N U N Ţ
Spitalul de Ortopedie si Traumatologie Azuga organizează, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 286/martie 2011(actualizată), pentru aprobarea Regulamentului –cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice , cu modificarile si completarile ulterioare si OUG 1470/2011, Concurs pentru ocuparea următorului post vacant:
● 1 post asistent medical generalist cu studii M/PL/S debutant, c.i.m. durată nedeterminată, normă întreagă, din care:
-Secţia recuperare, medicină fizică şi balneologie -1
Conditii specifice de participare:
-diploma de licenta in specialitate/diploma de absolvire a invatamantului superior de 3 ani in specialitate/ diploma de scoala postliceala sau echivalenta sau diploma de studii postliceale prin echivalare, conform Hotararii Guvernului nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolventilor liceelor sanitare, promotiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare/dioloma de absolvire a liceului sanitar cu durata de 5 ani sau echivalare de studii;
– participa la concurs doar asistentii medicali in specialitatea medicala, generalisti.
Condiţii generale pentru participarea la concurs:
-are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
-cunoaşte limba româna, scris şi vorbit;
-are vârsta minima reglementată de prevederile legale;
-are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberată de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
-îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
-nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care
împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infractiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Calendar organizare concurs:
Calendar organizare concurs:
-23.05.2016 -publicare anunţ
-23.05.2016-03.06.2016 (inclusiv) până la ora 15,00, preluarea dosarelor,pentru posturile pe perioadă nedeterminată
-06.06.2016 – afişare rezultate selecţie dosare de concurs pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare la concurs(se vor afişa cu menţiunea Admis sau Respins)- pentru posturile pe perioadă nedeterminată
-07.06.2016 – depunere contestaţii selecţie dosare concurs, pentru posturile pe perioadă nedeterminată
-08.06.2016 – soluţionare contestaţii şi afişare rezultate finale selecţie dosare, pentru posturile pe perioadă nedeterminată
Proba scrisă-13.06.2016 , ora 12 în Sala de sedinte a Spitalului.(pentru toate categorii de posturi)
Afişare rezultate proba scrisă-14.06.2016 ,ora 15,00.
Depunere contestaţii-15.06.2016 ,ora 08,00.
Soluţionare contestaţii şi afişare rezultate finale proba scrisă-16.06.2016 ,ora 15,00.
Proba practică şi interviu- 21.06.2016 , ora şi locul de desfăşurare va fi anunţat ulterior.
Afişare rezultate finale-21.06.2016 , ora 15,00.
Concursul constă în 3 etape succesive, şi anume:
-selecţie dosare de înscriere
– proba scrisă-subiecte din tematica afişată
– proba practică
– interviu
Probele se susţin în limba româna.Promovarea probei scrise este obligatorie pentru susţinerea probei practice şi probei de interviu.
Secretar comisie de concurs- ec.Sîrbu Daniela din cadrul Compartimentului Resurse Umane, telefon 0244322051, int 211.
Cei interesaţi vor depune la Comp. Resurse Umane al unităţii, dosar de concurs care să cuprindă următoarele acte:
-formularul de înscriere
-copie xerox act de identitate
– copie xerox certificat naştere şi căsătorie dacă este cazul
– copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului
-copie xerox a Certificatului de membru eliberat de OAMMR vizat pentru anul 2016, pentru asistentii medicali
– adeverinta pentru participare la concurs, conform anexei din HOT/.O.A.M.G.M.A.M. nr.35/2015, eliberata de O.A.M.G.M.A.M.
– polita de raspundere civila profesionala( Malpraxis) in termen , in valoare de 10.000 EUR, pentru asistentii medicali
– carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie
-adeverinţa tip carnet de muncă pentru atestarea vechimii după data de 01.01.2011
-cazierul judiciar în original şi copie xerox sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
– adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
-copia fişei de evaluare a performanţelor profesionale individuale si recomandarea de la ultimul loc de munca;
-curriculum vitae;
-taxa concurs 50 lei pentru posturile de asistent medical,
– dosar plastic cu sina
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare la Comp. Resurse Umane al unităţii, tel.0244322051, int 211.
Taxa de înscriere la concurs se restituie în următoarele situații:
– celor care au fost respinşi pentru neîndeplinirea condiţiilor prevăzute de legislaţia în vigoare, sau a condiţiei privind lipsa antecedentelor penale şi a cazierului fiscal – taxa se restituie în procent de 75%;
– celor care s-au retras din concurs anterior afişării listelor finale cu rezultatele verificării îndeplinirii acestor condiţii-taxa se restituie în procent de 100%;
– pentru cei decedați mai înainte de susținerea primei probe a primei etape- taxa se restituie în procent de 100% moştenitorilor legali;
– alte situații obiective de împiedicare a participării la concurs intervenite anterior afișării listelor finale cu rezultatele verificării îndeplinirii- condițiilor- taxa se restituie în procent de 100%.
Cererea de restituire se formulează în scris ( există un formular tipizat) şi se depune la secretariatul Spitalului de Ortopedie şi Traumatologie Azuga în termen de 30 de zile calendaristice de la data concursului. Orice solicitare dupa termenul de 30 de zile calendaristice se respinge.
Cererea de restituire se soluţionează în termen de 30 de zile de la înregistrare.
Relaţii suplimentare la Comp. Resurse Umane al unităţii, tel.0244322051, int 211.
MANAGER,
CONS.JUR.PANDELE VICTOR
Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0785 075 112 pe WhatsApp sau Signal.
Vreau să mă abonez la serviciul de mesagerie WhatsApp - Trimite un mesaj pe Whatsapp cu textul VREAU SĂ MĂ ABONEZ la numărul de telefon la 0785 075 112
