A N U N Ţ privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de execuție vacante de Consilier Achiziții Publice, clasa I, grad profesional debutant în cadrul Compartimentului Achiziții Publice din aparatul de specialitate al Primarului comunei Mănești, județul Prahova.
- a) denumirea funcţiei publice vacante:
Consilier Achizitii Publice, clasa I, grad profesional debutant – funcție publică de execuție cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore pe zi, respectiv 40 de ore pe săptămână în cadrul Compartimentului Achiziții Publice.
- b) Probele stabilite pentru concurs,
- Proba scrisă;
- Interviu.
- c) Condiţiile de desfăşurare a concursului,
- Perioada de depunere a dosarelor de concurs este 19.12.2022 – 09.01.2023.
- Data, ora si locul de desfasurare a probei scrise, sunt :
19.01.2023, ora 10.oo, sediul Primariei comunei Mănești;
- Data, ora si locul de desfasurare a interviului sunt:
23.01.2023, ora 10.oo, sediul Primariei comunei Mănești;
- d) Condiţiile de participare la concurs :
d.1 Conditii generale: sunt cele prevazute la art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile și completarile ulterioare.
d.2 Conditii specifice
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
– vechime in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea functiei publice, nu e necesar;
- e) Dosarul de concurs
În vederea participării la concurs, candidaţii depun dosarul de concurs, care va conţine în mod obligatoriu:
1) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 611/2008;
2) curriculum vitae, modelul comun european;
3) copia actului de identitate;
4) copia certificatului de căsătorie sau a altor acte, doar în cazul în care numele de pe actele depuse este diferit de cel de pe actul de identitate;
5) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
6) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei (model orientativ adeverință – anexa nr. 2D la H.G. nr. 611/2008);
7) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
8) cazierul judiciar;
9) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
Adeverinţele care au un alt format decât cel prevăzut în anexa nr. 2D la H.G. nr. 611/2008 trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr. 2D la H.G. nr. 611/2008 şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.
Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire. În situaţia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.
Dosarele de concurs se depun la sediul Primăriei comunei Mănești, str. Principală, nr. 134, judetul Prahova, persoana de contact: BUDACĂ VIOLETA-ELENA – Consilier superior, Telefon: 0244484304, 0748152920, email: primaria.manesti@yahoo.com .
Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0785 075 112 pe WhatsApp sau Signal.
Vreau să mă abonez la serviciul de mesagerie WhatsApp - Trimite un mesaj pe Whatsapp cu textul VREAU SĂ MĂ ABONEZ la numărul de telefon la 0785 075 112